Kontakt info
📞 +47 41 30 16 02
📨 post@vertshusbussen.no
🌐 Løken terrasse 53,
1900 FETSUND
Sosiale Media
Våre Tjenester
Nettsiden er laget av NordMarketing
Dette er reisebetingelser gjeldende mellom Vertshusbussen AS og kunden. Betingelsene godtas av kunden ved bekreftelse av booking.
Booking og betaling
Etter at Vertshusbussen har bekreftet bestillingen, vil kunden motta faktura fra selskapet. Avtalen er bindende etter at bekreftelse er sendt ut.
Vi tar forbehold for at vi ved uforutsette hendelser kan bytte til en annen buss enn den som var bestilt.
Betalingsmetoder:
• Forhåndsbetalt Elektronisk faktura (0,- i gebyr), forfall én uke før turstart.
• Vipps (gyldig bekreftelse vises sjåfør før turstart).
Gi beskjed ved bestilling, hvordan du ønsker å betale.
Priser
• Oppstartspris: Kr.3000,-
• Deretter pr. time (fram til kl.23.00): Kr.1000,-
• Pr. time etter klokken 23.00: Kr. 1100,-
Avbestilling
Ved avbestilling gjelder følgende regler:
Minimum 2 uker før oppdrag: Ingen økonomiske forpliktelser for kunden.
Senere enn 2 uker før oppdrag: 50% av avtalt beløp i avbestillingsgebyr.
Mindre enn 24 timer: 100% av avtalt beløp i avbestillingsgebyr.
Brukerbetingelser
• Vertshusbussen AS holder søppelsekker til avfall og tomgods. Det er leietagers ansvar å rydde bussen for søppel og tomgods ved avslutning av tur. Vertshusbussen AS står for renholdet av bussen. Dersom bussen blir slik tilgriset at det får konsekvenser for neste tur blir kunden holdt ansvarlig for dette.
• Om bussen etter endt tur ikke ryddes av leietaker, eller om bussen er tilgriset utover det normale, tilkommer det et gebyr på kr. 1000,-.
• Spy koster 2000 pr gang.
• Leietaker er ansvarlig for utstyr (lyd- og lydutstyr) og inventar de bruker under leieperioden. Utstyr som ødelegges må erstattes. Om ødelagt utstyr forsinker videre utleie, vil det bli krevd erstatning for dette.
Tvister
Alle tvister etter denne avtalen skal søkes løst ved forhandlinger. Dersom tvisten ikke løses ved forhandlinger skal denne avgjøres ved de alminnelige domstoler. Partene vedtar forretningsstedet til AM.
Klager / Klagefrister
Hvis den reisende mener at det foreligger en mangel som gir rett til prisavslag eller erstatning, har han plikt til å gi Vertshusbussen AS beskjed så snart som mulig om dette. Dette må fremsettes senest 14 dager etter at turen er avsluttet.